Followers

Showing posts with label movie drama review. Show all posts
Showing posts with label movie drama review. Show all posts

Monday, May 9, 2011

ღ Ouran High School Host Club ღ



Ouran high school host club ni adelah pertubuhan host club kat sebuah sekolah untuk anak orang2 kaya pada abad ini. Kat sekolah uh memang anak2 orang kaya la majoriti. Girls kat sekolah uh memang suka pergi kat bilik muzik ke 3 sebab nak dilayan oleh jejaka2 hemsem lagi kaya. Memang lawak gila host club ni tema diorang salu berubah2 tiap2 hari.




Haruhi Fujioka:
Seorang mangsa keadaan sebab dia kena masuk host club ni lepas dia pecahkan pasu yg mahal nilainye. Dia tersangatlah comel so ahli2 kelab ni suh dye join kelab dorang. Haruhi terpaksa so dia joinlah kerana dia tak ada duit nak bayar harga pasu uh. Dia pon ikot je dak2 kelab ni suh pakai baju lelaki. Last episod 1 baru semua tahu yang Haruhi ni pompuan. ngeee^^





Tamaki Suou:
Seorang yg ala2 prince type yang bengom!
Watak ni memang tak boleh blah sebab kalau dia bercakap bunga2 ros mesti keluar bersama dan akan cairkan pelanggan2 dorang. Dia la yang paling nampak obvious suka dekat Haruhi. Dia sesalu bajet2 jadi bapak kepada Haruhi XD. Walaupon dia agak melampau, aku suka gila dekat watak ni!





Hitachiin Twins:

Hikaru & Kaoru ni cam sengal2 sikit. Kaoru suke gak kat Haruhi. Ada satu part uh dia buat2 gado sebab saje bosan. Cam bongok je. Sebelum ni, diorang kawan berdua je tapi lepas satu kelas ngan Haruhi, dorang jadi friendly. Girls dekat Ouran high School ni suka dekat twins ni sebab brotherly love dorang ler.haha entah pape. Watak kembar ni sangat diminati oleh 'atik :D





'Atik, kembar ni senyum kat mu! *blushing la tu*












Hunny & Mori senpai:

Hunny (rambut kaler kuning tu) adalah watak yang sangat comel dan manja. Dia pendek dan sangatlah gedix. hehe. Cam tak sesuai je jadi senpai sebab dia ni sangatlah manja dan keanak-anakan. Mori lak adalah relative ngan Hunny sebab tu diorang rapat. Watak Mori cool je. Aku x sure dia ade hati ke tak dekat Haruhi. Haruhi dan Mori ni terer dalam karate n judo etc. Nampak je lembik tapi memang hebat dalam seni pertahankan diri.


Kyouya Ootori:
Boss dalam Host club ni sebab dia yang uruskan segala tentang perbelanjaan kelab dan segalanya tentang club ni. Aku tak sure tentang watak ni sebab aku sebenarnya tak abis pon lagi tengok anime ni.ngeee^^










O U R A N HIGH SCHOOL HOST CLUB IS NOW OPENED :D




::ngee yg ni live action yg fans buat je,
amacam sesuai tak pelakon2 uh ngn watak anime ni?::
tak sabar rasanya nak tengok drama version pulak
bila nak buat hah?


Saturday, February 5, 2011

girl vs soccer





a not brand new movie.2006 i think
tp baru je ku nengoknye

::movie ni sal sorg minah salleh bername viola yg telah tercabar kesabarannye sbb d'hina oleh bf sndiri;sal futsal la..pastu dye bengang tr0s break ngn mamat uh
adik kmbarnye, sebastian pegi ke London 2 mggu sbb nk main muzik. so it's viola's chance
:: she pretended to be her brother::n masok skola lelaki sbb dye nk provekan dye gak hebat men bola. best gak romantik+ kelakar

ade gak cite yg lbih krg same idea (pompuan nyamar jd llaki)
cume jalan cite len ckit je


~::hanakimi::~

olivia;cite endon yg aku salu curi2 nengok kat kantin kkj dkat2 tyme nk bkak pose dlu sblum miss naniy menjerit puteri~ suh masuk dewan makan.ehe:p

Tuesday, January 18, 2011

^^,



penah x korang sume byg kalo dapat awek /balak ,,, lbih tggi/ rendah dr korg
kdg2 aku pon terfikir juge
cam nightmare je..ehe~
tp kan best jugak sebenarnye kalo betol2 jd;
mmg sure akulah org yg pling bangga kat dunia ni...
org cakap;kalo dpat llaki rendah dr kite;tandenye murah rezeki...betul ke hah?haha

tp ade je sebenarnye kes yg mcam ni; dunia sekarang kan cam x kesah je...
sebab uh org kate cinta tu bute:P
cam dalam cite lovely complex ni:)



otani n risa seringkali gagal dlm percitaan atas faktor ketinggian mereka
si otani salu jatoh cinta pd perempuan yg lbih tggi drpadanye
n risa lak mngalami nseb yg same coz d'reject sbb dye tggi

tp last skali;diorang (same class) jatoh cinte sesame sndri...sweet kan:P
tetiba terase comel lak mamat ni walaupon pendek:P
nem dye Teppei Koike:)

Menangis lagi T.T

another japanese sad love story aku baru tgk cuti nie....
"koizora" a.k.a sky of love


cam bese lah;kalo kat jepun,,
cite ni adaptasi dr manga



Hiro: Where do humans go after they die?
Mika: Heaven.
Hiro: I want to be the sky. So I always know where you are.
Mika: Like a stalker.
[Hiro smiles]
Mika: Clear skies will mean you are happy. Rain will mean you're crying. Sunset means you are embarrassed. Night will mean you are gently holding me.

yg paling sedih; hiro ni mati sbb cancer:(((