Followers

Thursday, January 13, 2011

geng susamati Power Rangers ku tersayang:)



satu misi telah berjaya dilakukan dtg jayanye:0 apekah misi itu? memerangi rasaksa jahat bername BAKABON..hehhehee...
venue:: Landmarks Mall,kulim

date:: 1 january
2011
actors:: aku,ami,ieka,aiman,qori n hafiz

elaun aku n aiman je yg baru masuk,so pgi2 lg da kne banjer dorg, ni hah,habuan utk korg; sbg tnaga sblum mnjalankan 'misi' besar kite bersame:P kami power rangers G2 kmkulim:)
setelah perut knyang, kami ke big cinema...
aku,aiman n ieka ma0 tgk cite tron legacy,

namun,harapan hancuss coz cite uh stat kul 7 mlm doe!

'janin' sebuah cite seram pilihan ami n korie.begitu juga si bakabon hafiz:P

kitowang yg terhancur hati td mao beralih ke janin,tp si aiman menolak dek cite seram katanye..HAHAHAHA
pas uh,aku tertarik ngn satu iklan ni, THE GULLIVER's TRAVEL!
syok abes, x rugi kitowang nengok cite uh..
x kering gusi kitowang gelak..xcaye tanye la pak cik kat dpan kitowang~~ehee..

dlm mase yg same, si pujaan hati ade d citu..opsssss~terlebih sudah aku gelak besar dlm pggung wyg yg kureng org uhh-,-

stelah tmat janin n gulliver's,
kami decide ma0 men bowling..(ade org bnjer gak ni:P)
yeah,kami berpsang2ngan (nope mean 'psgan' itu oke!)...
::mirah+ kori=miko
::hafiz+ieka=haka
::aiman+ami=mamee
oke,terpakse ckap,haka the winner..< berbaloi la kot koz ade yg tgn smpai luke2.ehe...
miko 2nd, n mamee last..hehehhehe

then, it's tyme 4 bumper car! yeah ade org bnjer gak.
sasaran demi sasaran dkenakan kpd PR pink n biru serta tdak ktggalan bakabon.ehe

tp mmg syok abes,coz skrg la nk main bnde uh,19taon..the final year we're called as teens..
pasneh msti segan da nk main bndalah ni an. tp pape pon so sweet memories~~ kami tmatkan mission kami ngn sggah jap kat pizza hut..
thanks aiman kerna sudi banjer kitowang yg ktandusan pizza buat sekian lame ,eheee(kn aku da ckap awal2 lg aiman n aku je yg plg lmbat dpat elaun)

itu saje wassalam,,

0 comments: