Followers

Saturday, February 5, 2011

r i n d u



sejuk nyaman segar selesa seronok
terbayang2 keadaan apabila berada dalam tu;itulah dewan ulul albab di kisas;;
tak macam dewan2 kuliah kat kmkulim, kayu je sume (tp kalo ngntok tido jugak:P)

K o l e j I s l a m S u l t a n A l a m S h a h, klang selangor
tempat ku menimba ilmu 2 tahun- bumi waqafan yang tercinta
aku pernah belajar di skola ni.kau pernah.yg pernah sila agkat tgn.
yg xpernah tapelah, bace je jari jemariku berkata-kata
ni sekolah yang sangat2 aku rindu
kawan2,cigu2,tazkirah, kelas, katil, tilam, bantal, locker
sume lah.xlarat nk senarai::
mcam2 aku belajar kat sane slain akademik, makanan rohani pon belambak
x caye.tapelah.ade aku kesah?

rupenye da masuk seta0n lbih aku tggalkan bumi waqafan
aku lagho...ye aku lagho...ja0h terpesong-eh tade lah smpai terpesong akidah
aku lain.ye aku mmg lain..tp lain camne.aku tetap aku. tapena pon berubah
tp keadaan tu lain.so aku kesal ngn diri aku..
urghh,,mcam2 aku xleh istiqomah dlm hari2 ku.
byak...malu nak cakap.rahsia dri.muhasabah diri sndiri
fardhu ain yg ade tiap2 ari rabu n jumaat kat surau kmkulim pon aku salu skip.
kenape?itulah.susah nk istiqomah kan.
sebenarnye x susah.aku je yg salu cari2 alasan..



Allah, help me please!




0 comments: