Followers

Saturday, February 19, 2011

Tahniah kelas Gee :p


mggu ni ade Minggu Penghayatan Islam kat kolej aku...(terasa terisi sedikit kekosongan jiwa selama ni)
n baru je malam td mjlis penutupnye..
kumpulan nasyiD kls aku menang tmpat ketiga.alhamdulillah....
korang hebatlah; lagu pon best; Insha Allah_maher zain>>versi english+malay
siyez best gilalah
aku nk puji banyak2..sempoi je; fendi main gitar, costume korang semat, sore solo pon boley la tahan, kori n nine jd penyajak terbaeklah tyme persembahan..
n yang penting tade gune minus-1..jd cam real ar kalo nak banding ngan kumpulan2 nasyid yg lain...
tp kalaulah ade yg pndai main alatan2 muzik nasyid yg len, konfem dpat 1stlah..hehe

tadi ade gimik perasmian majlis best siot! siyez buatkan aku rindu kat kisas...
lepas je HEA tarik tali untuk perasmian, tetiba kuar bendera IsraEL laknatullah uh.
pastu, keluar pengganas2 letak pisau kat leher Tuan Haji..
n then, pejuang2 agama kluar mmrangi pengganas..waduh2 best tu~
n yang paling penting, Islam menang n bendera Israel dijatohkan....
insYaAllah...one day this will be real:) amin....
n yang taleh blah, Tuan Haji ciap uwat jalan tempang; kaki terhincut2 lagi.HAHA.kelaka gile...

ade gak persembahan nasyid dr soutul imtiaz(x leh lawan soutul mujahidin;hahak)
diorang nyanyi lagu KAWAN;unic.....
huwaaaaaaaaaa,,,,,aku teringat tyme kat Kisas lagi....
dulu kitorang junior Omarianz nayi lagu ni tyme Malam Gema MUjahidah....
sob3~sentimental value tue~hehe


0 comments: