Followers

Sunday, May 8, 2011

MUda Selamanya


Gua rindu sama kawan2 gua
kawan2 zaman sekolah rendah tgku mahmud dolu
sekolah yang sampai sekarang dekat je dengan aku
sebab pintu pagar depah umah je ^^
tapi korang je tak de
aku rindu kita main basikal sama2, panjat pagar sama,
lari sama2, gaduh sama2, nyanyi sama2
klentong sama2, cari pasal sama2, tak matured sama2,
kene marah kat cikgu sama2
masak sama2, buat sandwich sama2,
bukak gerai jual sama2
buat perarakan maulidurrasul sama2
kelas intensiv sama2
suka sama2, sedih sama2
aku r i n du semua tu

aku sayang korang ta0 sebab banyak ajar aku benda
yang smpai sekarang aku miss benda tu

btw, thanks korang sebab sampai sekarang still keep in touch
dekat fb tu. Aku appreciate sangat2.
Harap kekal sampai tua kita still contact cam gini
Sebab korang adalah kawan-kawan zaman
M U D A K u



0 comments: