Followers

Sunday, August 7, 2011

my BFF #1

First of all,bestfrens forever ni main peranan penting dalam idop kite. Mereka tempat kite mengadu domba @ kongsi minat. Alhamdulillah, aku ni ramai BFF. Kire ramai la kot yang senang berkawan ngan aku ni..HAHA *bajet! So dalam hidop aku, aku memang suka jaga friendship ni,apa-apa kalau pasal friendship ni aku mudah terasa. Kawan-kawan adalah 2nd importance thing dalam idop aku selepas my family. Bagi aku lah kan. Tak kisah lah sebab orang yang single cam aku kan-kalau certain2 orang dorang nyer LOVE da 1st or 2nd in their life :)

So sekarang aku nak kongsi cite sal BFFs aku. Nak dimudahkan cite, aku akan cite sorang2 ikot flow idop aku~ mula dari kecik sampailah aku dewasa aku kenal diorang.So tade ar dari yang rapat ke biase. Bagi aku dorang semua ada kelebihan masing2 and can guide me well in different part of my life ^^





Nampak tak awek cun kat atas ni? Nama dia Adibah bt Ahmad. Usia 19. D.O.B 10 April FOOL 1992. Dia maseh single,but taken by her bias in KPOP! Aku kenal dia dari sekolah rendah lagi. Dia pindah sekolah sama ar macam aku, mase standed 3 kat SKTM.Tapi kitorang tak teros rapat la. Dia setat sekelas ngan aku masa darjah 4 Seroja. Tapi setat kamceng masa darjah 6, in case dalam kelas dulu aku ditakdirkan duk sebelah dia. Partner meja aku orang lain, partner dia 'Atik,tapi rapat la ngan dia. Minah ney berasal dari Johor, dia pindah Tganu mase darjah 3 lah. so lama lah jugak dia stay kat Besut Terchenta ni. Tapi atas sebab-sebab tertentu, taun ni dia balik ke negeri asal dia kat Batu Pahat.
Disebabkan dia ni bukan berasal dari negeri aku, aku lebih prefer cakap bahasa standed @ luar ngan dia. Kalau ingat zaman kanak-kanak ribena dulu, kalau aku cakap bahase standed kat negeri aku ni, semua pakat duk cakap aku ni bajet.HHAHA.lawak kan. lantak lah.

Kitorang memang rapat @ main sekali setaun je pon, sekolah menengah pon lain-lain.
Dia dulu dari form 1 dah masuk MRSM. Tapi still contact sampai sekarang~ hehe
Kira pape banyak gak ar dia ngadu kat aku, maybe dia senang lah cite apa-apa kat aku. Aku pon camtu gak. Dia sangat caring psal aku..ekeke

Kalau pasal minat, dari dulu tadek ar nampak sangat same minat aku ngan dia- naik basikal sekali, exchange komik. tu je lah.HAHA
Tapi sekarang yang paling ketara nampak aku sama minat ngan dia ni dalam dunia KPOP lah. Kau tanya lah pasal apa kat dia, semua tahu lah. And boleh dikatakan dia ni lah yang bawak pengaruh besar untuk aku minat benda alah KPOP ni. HAHA.
Bias (KPOP love) dia setakat ni ade tiga - woo young 2PM, kiKwang BEAST and da latest one Lee JOON MBlaQ.

HOPE our friendship will last forever dear. Kau kena ingat pape yang belaku, tetap sayang kau oke! *it's complicated with Addin Adibah* minah ni la relationship status aku kat FB.hehe :D

0 comments: