Followers

Sunday, August 14, 2011

Pistol aiR alahai~~

petang yang ceria^^. baru je lepas tolong ummi aku masak utk bukak karang. wahh rajin lak pulak aku arini =,=" haha. Tengah hari tadi aku blogwalking kat belog
>>cik Mar<< Mulalah bibit memori menguasai minda aku~~ n bagi idea kat aku untuk membebel.





Ok, sekarang ni aku nak cite pasal pistol air. Korang penah tak main benda alah ni? penah kan?penah kan? aku pon pernah. Sape tak pernah rugilah.heee~
Pistol air bukan je digunakan untuk main tembak-tembak tau. peceww~peceww~ kau tak tahu. serten serten orang je tau manfaat pistol air ni.

Pada suatu hari tuh, sekitar tahun 2009, di bulan Ramadhan,dalam pukul 4.45pagi *lebih kuranglah kan, ada pancutan air terkena kat telinga aku-bukan dalam telinga ok. Lokasi: KKJ dorm E14. wahh bengang punyalah , aku pon bangun, dalam keadaan mamai aku tenung je orang tu. Mulut tak mampu nak bukak- tak mampu nak marah sebab tengah mamai. Dah lah aku tak pakai spec time tu, nak je aku hempuk. Ya lah orang duk syok-syok tido kacau je.

Pastu aku tengok orang tu serang mangsa-mangsa seterosnye. Boleh dikatakan majoriti lah ahli dorm tu kene.HHAHA.Dah semua satu kepala je "rajin" sangat nak turun sahur kat DM (Dewan Makan). wakaka. Pastu tiba-tiba orang tu datang kat aku, "kamu, saya nak mintak air kamu sikit ye" .wehh , bila dah dekat baru aku nampak muka miss N!! haha. Muka yang berkerut tadi berubah jadi kendur. SIYEZ TERKEJUT! Kelakar pon ade tiba2 mintak refill "peluru".hehe.Bila tengok ada kawan kena banyak kali tapi tak bangun-bangun, nak tergelak! tapi kena tahan takut kena marah *boleh bayang tak orang tahan ketawa cane? haha..siyezz, muka pon cam tahan berak.ekeke.

Tula, memori weyh! Omarianz n TaRiqianz je rasa , alami benda ni. uNtunglah ^^ haha, memori. Tapi Tariqianz lagi extra kot, dorang dikejutkan ngan penyiram bunga. wahh kreatif kan cikgu N. I miss U cikgu N! Walaupon cikgu garang, dia caring taw sal ASPURI!!!*eh rindu pulak suara dia. Dia salu cakap, kalo korang tak sahur, kalau sakit sape susah?








amacam, kalau dikejutkan ngan pistol air ni, korang berani tak tak bangun sahuR?

3 comments:

anum_ZEA said...

woo,,kalu kne ngan pistol air biru tu opkos terbangun otomatik da..da xmamai ag da..haha

akmal afiqah said...

hak3. nasib x penah kene.

aneep said...

HAHA~~ aku penah kene skali je..haha..parokk der